Jag vill vara...

en sån som hinner med familjeliv, träning, matlagning och att ha ett socialt liv och DESUTOM hinner skriva ner hur mycket jag hinner om dagarna, vad jag köpt för nya saker, hur mkt jag tränar... ja ni fattar i en blogg. men jag är inte en sån person. kanske jag någongång hittar tillbaks, kanske inte. det som är roligt att se att det, trots att det var kanske 4 månader senast jag blogga finns intresse i och med att det fortfarande är folk här inne.

I alla fall så har jag fullt upp med min dagistjej, min fästman (ja vi är numera förlovade. det skedde i rom och var sååå romantiskt), pluggning på heltid på komvux där jag läser upp IG ämnen och bara är. jag vill inte vara fast i en blogg, jag vill inte känna att jag måste skriva något annars har jag ångest. jag har viktigare saker i mitt liv och det är inte att behöva hävda mig om hur bra jag har det, för det vet jag redan att jag har.

men, vi får se som sagt.

jag har ägnat mig åt att läsa alla inlägg jag någonsin har skrivit i den här bloggen och gisses vilken resa jag gjort, det är roligt att se hur jävla mkt man förändras som person från den dagen man blir mamma. vilka omprioriteringar man gör. det är tur att man mognar upp säger jag bara. haha.

nu ska jag läsa rättskunskap. wiehie.

ta hand om er.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Sanna

receptet kommer.....ge mig lite tid...ler :)

2009-10-12 @ 22:51:44
URL: http://crashintome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0